خانه/ اخبار تخصصی زیبایی/ 7 ترند زیبایی که امسال دوباره مد شدند!
ترندهای زیبایی منسوخ

7 ترند زیبایی که امسال دوباره مد شدند!

آخرین به روز رسانی ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ 0

دیگر نیازی به گفتن این جمله نیست که معمولا مدهای گذشته همیشه دوباره ترند می شوند. به طور مثال در مورد استایل لباس پوشیدن سبک وینتیج دوباره مد شده است و طرفداران زیادی هم دارد. البته بسیاری از ما از بازگشت زیبایی های دهه های گذشته خوشحال هم می شویم. در ادامه می خواهیم درباره ترندهای زیبایی منسوخ که امسال به صحنه مد برگشته اند، صحبت کنیم. با ما همراه باشید، به شما قول می دهیم مطالعه این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

1. ناخن قرمز

سال ۲۰۲۳ فرنچ ناخن یکی از ترندهای زیبایی منسوخ که بازگشته بود، محسوب می شد و امسال در کنار رنگ نود، رنگ قرمز برای لاک ناخن مد شده است. ناخن های قرمز اعتماد به نفس زنان را تقویت می کند و احساس بسیار خوبی به آن ها می دهد.

2. مدل موهای خرد

مدل موی خرد موها را پر تر و قاب صورت را جذاب تر نشان می دهد. معمولا لایه لایه های مو در این مدل از زیر چانه شروع می شود. این مدل مو یاد آور نقش ریچل در فصل های اول سریال فرندز و یا کلودیا شیفر در سال ۱۹۹۰ است.

مدل موی کلودیا شفر در سال های قدیم

3. رژگونه های پودری

هرچند که رژگونه های مایع، سال پیش ترند شدند تا صورت را جوان تر و شاداب تر نشان بدهند؛ اما امسال دوباره مردم طرفدار رژگونه های پودری با رنگ هلویی شده اند.

در واقع، این روزها زدن رژگونه در حد سخاوتمندانه حتی در آرایش های بسیار ملایم توصیه می شود. کافی است بعد از استفاده از رژگونه مایع، استخوان بالای گونه خود را با رژگونه پودری برجسته تر نشان بدهید.

4. رنگ موی خانگی

هرچند که اصلا توصیه نمی کنیم موهای خود را در خانه رنگ کنید؛ اما رنگ کردن مو در خانه دوباره مد شده است و مردم دنیا کمتر برای رنگ کردن موهای خود به آرایشگاه می روند. در ایران، اکثر خانم ها خودشان در خانه موهای خود را رنگ می کردند و این موضوع اصلا برایشان جدید نیست!

موهای با بیگودی

5. بیگودی

حتما شما هم بیگودی را در وسایل مادر یا مادر بزرگتان دیده اید! البته، امسال بیگودی های جدیدی به بازار عرضه شده اند و برای فر کردن مو از آن ها استفاده می شود. می توان گفت، بیگودی های ساتن و فومی بهترین آن ها هستند.

6. رژ لب مات

در دهه گذشته، رژ لب های براق و برق لب مورد علاقه همگان بود؛ اما این روزها رژ لب های مات که ظاهری مرطوب داشته باشند طرفدار های بیشتری دارند.

روتین پوستی

7. روتین های پوستی ساده

در سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ روتین های پوستی ۱۲ مرحله ای ترند شده بود و در تمام شبکه های اجتماعی، این مراحل به صورت جذابی نمایش داده می شد و باعث شد بازار محصولات مراقبتی پوستی رونق زیادی بگیرد. تا این که در اواخر سال ۲۰۲۳ مردم متوجه شدند که خیلی ساده و با استفاده از چند مرحله از سرم های پوستی مثل رتینول و پاک کننده ها می توانند پوستی شاداب و سالم داشته باشند. می توان گفت در سال ۲۰۲۴ مردم به سمت سادگی حرکت می کنند.

نتیجه گیری

با توجه به آنچه در این مطلب گفتیم متوجه شدید که ترندهای زیبایی منسوخ در حال بازگشت به صحنه مد هستند و امسال نیز بسیاری از آن ها در جامعه مورد توجه قرار گرفته اند. از ناخن قرمز گرفته تا مدل موهای خرد، رژگونه های پودری، رنگ موی خانگی، بیگودی، رژ لب مات و روتین های پوستی ساده هرکدام از این ترندها نشان دهنده بازگشت به سادگی و زیبایی های کلاسیک هستند. این تغییرات نه تنها نشان از علاقه مردم به بازگشت به زیبایی های گذشته دارد بلکه نشان دهنده تمایل آن ها به روتین ها و اقدامات ساده و کاربردی در مراقبت از زیبایی خود است.

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *