خانه/ اخبار تخصصی زیبایی/ انقلابی در درمان ریزش مو
درمان ریزش مو با آلما تد

انقلابی در درمان ریزش مو

آخرین به روز رسانی ۲۳ دی ۱۴۰۲ 0

۴۰ درصد افراد بعد از ۴۰ سالگی به دلایل مختلف درگیر عوارض ناشی از ریزش مو می شوند. عللی از قبیل یائسگی در زنان، عوارض ناشی از کووید، ژنتیک یا پیری اصلی ترین دلایل ریزش مو در سال های اخیر بوده اند. روش های زیادی در طول سال ها برای مقابله با ریزش مو مطرح شده اند که برخی از آن ها با شکست مواجه شده اند. به طور کلی دلایل ریزش مو طیفی گسترده دارد که می تواند ناشی از برخی بیماری ها باشد و در موارد حاد پیش از هر چیز نیاز به پیگیری علل ریزش مو از طریق مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات مربوطه است.

انجمن ریزش موی آمریکا تخمین زده است که بیش از ۸۰ میلیون مرد و زن از نگرانی های ناشی از ریزش مو در ایالات متحده رنج می برند و مردان هر ساله در حدود ۴ میلیارد دلار برای پیشگیری از ریزش مو و محصولات ترمیم مو هزینه می کنند. به همین دلیل است که کشف روش درمانی جدید با بیشترین اثربخشی و کمترین عوارض دنیا را به لرزه درآورده است:فناوری Alma TED+ با اثربخشی ۹۶ درصدی!

Alma TED+ چیست؟

این فناوری به کمک دستگاه پزشکی اولتراسوند از ترکیب امواج صوتی و فشار هوا برای رساندن مواد مغذی به زیر سطح پوست سر استفاده می کند. برخلاف انواع روش های درمان ریزش مو در کلینیک، این درمان کم تهاجمی به شمار رفته و هیچ آسیبی را متوجه فرد متقاضی نمی کند.

مهم ترین خبر درباره آلماتد به نتایج بالینی این روش اشاره دارد: ۹۶ درصد افراد پس از جلسه دوم درمان با آلماتد، افزایش حجم مو و رشد چشمگیر تارهای مو را گزارش داده اند.

Alma TED+ که از یک تکنیک اختراعی ثبت شده به نام Impact Delivery استفاده می کند، به کمک دستگاهی ویژه، مواد مناسب کف سر را به عمق مطلوب می رساند. در طی این فرایند مواد موثر برای مراقبت از مو به روشی عمقی وارد پوست سر شده و به فولیکول های مو می ٰرسند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل کاشت مو

مواد به کار رفته در این روش توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی داروسازی مشهور ساخته شده است و مواد ضروری ای را در برمی گیرد که از سلامت بهینه مو و پوست سر حمایت کرده و باعث تقویت فولیکول های مو می شوند.

ترکیب مواد تشکیل دهنده این فرمول با هدف تقویت تارهای مو، منجر به ضخیم تر شدن موها و افزایش درخشندگی و استحکام آن ها می شود.

مزایای Alma TED+

  • بدون درد
  • بدون آسیب به پوست کف سر
  • نتایج قابل توجه در درمان
  • روند اثربخشی سریع
  • بدون نیاز به بی حسی موضعی

آلماتد

ترمیم مو TED برای چه کسانی مناسب است؟

آلما تد درمانی برای بیمارانی است که از ریزش مو و نازک شدن آن رنج می برند. اگر به دنبال تقویت مو و پر شدن بخش های خالی سر هستید، روش درمان آلما TED گزینه مناسبی برای شماست. به طور کلی کاندیداهای مناسب این روش افراد زیر هستند:

  • افرادی که از وضعیت مطلوب سلامتی برخوردارند.
  • افرادی که در مراحل اولیه ریزش مو هستند.
  • افرادی که پیش از آن درمان های استروئیدی نداشته اند.

در یک جلسه درمان ترمیم مو Alma TED چه می گذرد؟

با موهایی شسته شده که هیچگونه مواد نگهدارنده از قبیل ژل و کرم مو روی آن ها باقی نمانده در جلسه حاضر شوید.

پروسه درمان با Alma TED تنها حدود ۴۵ دقیقه زمان برده و دوره نقاهتی نیز به دنبال ندارد.

در حین درمان، احساس گرما و لرزشی خفیف اما بدون درد خواهید داشت.

نتایج و مراقبت های ثانویه

برنامه درمانی اولیه شما شامل سه جلسه درمانی خواهد بود که به فاصله چهار هفته در سه ماه متوالی برنامه ریزی می شوند.

برای نظارت صحیح بر پیشرفت درمان، در هر بازدید از موهای شما عکس گرفته می شود. ۶-۴ هفته پس از سومین جلسه درمان، شما برای ارزیابی به مطب باز خواهید گشت.

پس از درمان Alma TED، تنها مراقبت پیشنهادی جلوگیری از شستشوی موها به مدت ۲۴ ساعت است.

منبع

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *