خانه/ اخبار تخصصی زیبایی/ اکسیر جوانی کشف شد!
کرم خاویار 600 دلاری

اکسیر جوانی کشف شد!

آخرین به روز رسانی ۲۴ دی ۱۴۰۲ 0

در سال ۱۹۳۱، پزشک اهل سوئیس پل نیهانس یکی از پیشگامان حوزه تحقیقات درباره طول عمر در کلینیکی به نام La Prairie شد. تحقیقات او نشان داد که مراقبت از سلول های سالخورده، دفاع طبیعی بدن را افزایش داده و برای مقابله با بیماری ها و آسیب ها کمک چشمگیری به بدن می کند.

کشف دکتر نیهانس به درمان ویژه نخبگان در کلینیک La Prairie بدل شد و در نهایت تلاش او برای پی بردن به رازهای طول عمر منجر به موفقیت در زمینه جوان سازی پوست شد.

تحقیقات او الهام بخش اختراع مجموعه خاویار La Prairie، یکی از تاریخی ترین محصولات این برند شد و کرم لاکچری Skin Caviar به قیمت ۵۹۵ دلار دستاورد سال ها علم و تحقیق در زمینه جوانسازی است.

La Prairie اولین برندی بود که تحقیقات دکتر نیهانس را در مراقبت از پوست به کار به کار گرفت.

ویلیام هانتجنز، مدیر توسعه برند جهانی La Prairie می گوید:

کرم خاویار در دو آزمایشگاه مختلف و طی یک فرآیند تخمیر خاص و پیچیده ساخته می شود.

مطالعه ای در سال ۲۰۲۰ برگ تایيدی شد بر صحت ادعای توانایی خاویار در جوانسازی پوست. تحقیقاتی که نشان دادند اسید دوکوزاهگزانوئیک موجود در عصاره خاویار باعث تولید کلاژن و سرامید در سلول های پوست شده و از این طریق جوانسازی آن را سرعت می بخشد.

پیش از آن هم مطالعات در سال ۲۰۱۸ نشان داده بود که سرامیدها در درمان درماتیت، اگزما، قرمزی و التهابات پوستی دیگر موفق عمل می کنند و همین ویژگی آن ها را به محصولی ایده آل برای پوست های حساس بدل می کند.

Skin Caviar Lux Cream

خاویار: معجزه جوانی

به تازگی در اواخر سال ۲۰۲۳، دانشمندان سوئیسی به یکی دیگر از خواص فوق العاده خاویار پی بردند که جذابیت طعم آن را به حاشیه برد:

توانایی خاویار در تسریع متابولیسم پوست. این دانشمندان پیشگام در La Prairie موفق شدند گام دیگری در مسیر جوانسازی پوست بردارند.

برای اولین بار با ترکیب ریز مغذی های تازه توسعه یافته خاویار با Caviar Premier، کرمی به نام Skin Caviar Luxe در این آزمایشگاه به دست آمده که با پشتیبانی از متابولیسم پوست باعث بازیابی ساختار و جوانسازی آن می شود. با مصرف این اکسیر جوانی شما به مرور زمان از پوستی شاداب و جوان برخوردار خواهید شد.

در محصول جادویی کرم خاویار که توسط شرکت La Prairie ارائه شده و بعد از گذراندن فرآیند ثبت اختراع وارد بازار شده است، از نتایج تمام این تحقیقات بهره برداری به عمل آمده است. این اکسیر شامل ترکیبی محرمانه با بیش از ۳۰۰ ماده مغذی است که متابولیسم پوست را به نحوی چشمگیر افزایش داده و اکثر مشکلات پوست را برطرف می کند. همچنین آلفا هیدروکسی اسید موجود در این ترکیب باعث لایه برداری بهینه پوست خواهد شد.

آیا این اکسیر جوانی ارزش خرج کردن ۵۹۵ دلار پول را دارد؟

اگر این مبلغ برای شما مبلغ زیادی نیست پس نصف راه جوانی را رفته اید. در این صورت بهتر است بدانید که با یک بار هزینه به منبع جوانی متصل شده و در برابر گذشت زمان مصون خواهید شد.

دستیابی به اکسیر جوانی رویای دیرینه بشر بوده است که امروز در این کرم خاویار به حقیقت بدل شده است. آیا جایی برای تردید باقی است؟

منبع: thecut.com

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *