خانه/ اخبار تخصصی زیبایی/ رونمایی از خط لب با قابلیت شارژ مجدد
خط لب با قابلیت شارژ مجدد

رونمایی از خط لب با قابلیت شارژ مجدد

آخرین به روز رسانی ۹ دی ۱۴۰۲ 0

در جشنواره سالیانه Cosmoprof Asia 2023 که هر ساله در هنگ کنگ برگزار می شود، از محصولاتی مدرن که قابلیت هایی ویژه دارند پرده برداری می شود. امسال در این جشنواره یک تولید کننده لوازم آرایشی از کشور آلمان به نام Schwan Cosmetics از خط لب قابل شارژ خود رونمایی کرده است. این شرکت تمرکز خود را روی تولید محصولات آرایشی دوستدار محیط زیست گذاشته و تلاش می کند محصولاتی پایدار تولید کند که علاوه بر کارایی آرایشی مناسب برای مصرف کننده برای محیط زیست نیز پیامدهای متثبتی به همراه داشته باشد.

در این راستا محصول تازه این شرکت در جشنواره Cosmoprof Asia 2023 رونمایی شده است تا در سال جدید به تولید انبوه برسد. این محصول یک خط لب با قابلیت شارژ مجدد است که کارآیی حداکثری آن برای مصرف کننده و مواد سازگار با محیط زیست آن را به محصولی ایده آل بدل کرده است.

کارتریج قابل تعویض در خط لب

خط لب مکانیکی قابل شارژ جدید که با شعار «لبت را پررنگ تر کن!» آغاز به کار کرده است، کارتریج هابی قابل تعویض دارد که با پپتید و روغن جوجوبا پر شده و نوک قطره ای شکل آن کاربردی آسان برایش فراهم آورده است.

نوک قطره ای شکل این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و به راحتی از شکل نیفتد. روغن جوجوبا در فرمولاسیون این خط لب با قابلیت شارژ مجدد رطوبت مناسب لب را تأمین کرده و باعث حجیم و برجسته شدن لب ها می شود.

کارتریج قابل تعویض در خط لب

نحوه شارژ مجدد خط لب با قابلیت شارژ مجدد

این محصول به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که بدون دور ریختن غلاف آن را شارژ کرده و علاوه بر کاهش اثرات محیط زیستی هزینه کمتری نیز پرداخت کند.

ساندرا شافر، مدیر نوآوری کسب و کار پایدار شرکت لوازم آرایشی شوان می گوید:«ما نیازها و ترجیحات بازار لوازم آرایشی آسیایی را درک می کنیم. در شرکت شوان ما طیف گسترده ای از محصولات ارائه کرده ایم که تقاضای بازار را از فرمولاسیون طبیعی و ارگانیک گرفته تا بسته بندی کاربردی و پایدار، تأمین کنند.

با رونمایی از خط لب با قابلیت شارژ مجدد ما ثابت خواهیم کرد که محصولات آرایشی با کیفیت بالا می توانند دوستدار محیط زیست و مقرون به صرفه نیز باشند. این مسأله بخش مهمی از تعهد ما در راستای توانمند سازی مصرف کنندگان برای کاهش میزان ضایعات محصولات آرایشی و بهداشتی و در عین حال تجربه ای خوشایند برای مصرف کنندگان است.

احتمالا دوست داشته باشید:

راز سر به مهر کند شدن روند پیری پوست کشف شد!

علاوه بر این نوآوری در سال گذشته، Schwan Cosmetics خط چشم و مداد لب سازگار با محیط زیست «TheBetterBarrel» را به نمایش گذاشت که از مواد بیولوژیکی تجزیه پذیر ساخته شده و بسته بندی منحصر به فرد آن نفوذ هوا و تجزیه مواد اولیه مرغوب را به حداقل می رساند. شرکت شوان در سال گذشته با رونمایی این محصول در جشنواره Make Up نیویورک، محصول نامزد دریافت جایزه cosmoprofawards-asia در بخش محصولات پایدار شد.

منبع: premiumbeautynews

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *