خانه/ اخبار تخصصی زیبایی/ جوانسازی با کمک فناوری پوست دوم
فناوری پوست دوم

جوانسازی با کمک فناوری پوست دوم

آخرین به روز رسانی ۱۳ دی ۱۴۰۲ 0

در ISPO، بزرگترین نمایشگاه ورزشی جهان، که در تاریخ 28 تا 30 نوامبر 2023 در مونیخ آلمان برگزار شد، یک شرکت متخصص در نوآوری نساجی، از فناوری جدیدی پرده برداری کرد که به آن لقب فناوری پوست دوم را می دهند: فناوری HeiQ.

این فناوری برای مراقبت از پوست طراحی شده است و برای رسیدن به این هدف از قدرت پروبیوتیک های فعال کمک می گیرد.

انرژی فوق العاده ترکیب پری بیوتیک ها و پروبیوتیک ها

به گفته HeiQ، با استفاده از این فناوری در بافت پارچه های تولیدی این شرکت از مواد اولیه مناسبی استفاده شده است که نقش پوست دوم را برای شما ایفا خواهند کرد. مواد تشکیل دهنده این پارچه ها با برقراری تعادل در میکروبیوم پوست از پوست شما مراقبت و حمایت خواهد کرد.

این فناوری تسکین دهنده التهابات پوستی است و از هم افزایی پری بیوتیک ها و پروبیوتیک ها (سین بیوتیک) در راستای سلامت پوست بهره گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

فناوری پوست دوم نوظهور است و چندین شرکت به طور فعال در حال بررسی مزایای بالقوه پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها برای سلامت پوست هستند. طبق تحقیقات سین بیوتیک ها باعث نوسازی پوست، تعادل آن و بهبود ظاهر، کاهش علائم پیری و ایجاد محیطی مطلوب برای بروز مکانیسم های ترمیم طبیعی پوست می شوند.

پارچه پروبیوتیک

پوست دومی که از پوست اول مراقبت می کند!

این فناوری همچنین قابل به کارگیری در تمام اقلام نساجی است که به طور مداوم در تماس مستقیم با پوست هستند(انواع لباس ها و پارچه ها و حوله ها).

در این حالت است که پوست در تماس مداوم با سین بیوتیک ها (پری بیوتیک ها و پروبیوتیک ها) میکروبیومی متعادل داشته و به ترمیم خود می پردازد.

فناوری پوست دوم نشان دهنده جهشی رو به جلو در صنعت نساجی و زیبایی به صورت همزمان است که از ترکیب قدرت پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها برای بهبود میکروبیوم و ظاهر کلی پوست استفاده می کند.

مایک ابوت، رئیس بخش منسوجات HeiQ می گوید: این فناوری نمونه دیگری از تحقق وعده ما برای بهبود زندگی میلیاردها نفر است، که هسته اصلی هر کاری است که در HeiQ انجام می دهیم.

منبع

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *