خانه/ اخبار تخصصی زیبایی/ دستگاه چاپگر تتو سه بعدی | تتو بدون سوزن
دستگاه تتوی پرتابل

دستگاه چاپگر تتو سه بعدی | تتو بدون سوزن

آخرین به روز رسانی ۱۶ دی ۱۴۰۲ 0

تتوی بدن یکی از پر طرفدارترین خدمات زیبایی در سراسر جهان است. برخی افراد بعد از گذشت مدتی از تتوی خود خسته شده و به دنبال روش هایی مناسب برای پاک کردن این تتوها می گردند. اما آیا می توان دستگاه تتویی داشت که طرح های متنوعی را روی بدن تتو کند و در صورت نیاز بشود آن را به راحتی برطرف کرد؟ با ما در زیبر با داغ ترین اخبار در حوزه زیبایی همراه باشید.

دستگاه تتوی پرتابل: با قابلیت سینک با تلفن همراه

برند LG از چاپگر تتوی موقت قابل حمل خود با نام Imprintu رونمایی کرد. این اولین بار است که LG در MWC، یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری ارتباطات از راه دور و فناوری های پرتابل شرکت کرده است.

این دستگاه با تلفن همراه سینک شده و به کاربران امکان انتخاب تصاویر و چاپ تتوهای موقت را می دهد. وضوح چاپ خالکوبی 600 نقطه در اینچ است و زمان آماده سازی دستگاه برای خالکوبی را دو تا سه ثانیه اعلام کرده اند.

با استفاده از جوهر تاتو وگان، خالکوبی ها یک تا دو روز روی پوست باقی می مانند. از این دستگاه می توان هم برای طرح زدن روی پوست و هم روی لباس استفاده کرد. ترکیبی از "بداهه پردازی" و "چاپ"، دستگاه تتوی پرتابل را متمایز کرده است.

 Imprintu

این شرکت در اپلیکیشن موبایل Imprintu، که همزمان با خرید دستگاه روی گوشی قابل نصب خواهد بود، تعدادی از جدیدترین تصاویر و طرح های پیشنهادی توسط هوش مصنوعی را ارائه خواهد کرد.

تلفیق هوش مصنوعی و دستگاه تتوی IMPRINTU

آتلیه EXAONE که در همکاری با LG طرح هایی برای تتو در اپلیکیشن ایمپرینتو طراحی کرده است به این دستگاه تتوی پرتابل LG قابلیت های زیادی بخشیده است. همان طور که گفتیم مشتریان می توانند طرح های مورد نظر خود را از برنامه مخصوص این دستگاه در تلفن همراه خود انتخاب کرده و روی بدن خود تتو کنند.

شاید دوست داشته باشید بدانید:

راهنمای انتخاب رنگ لاک مناسب پوست

طرح های مورد استفاده توسط آتلیه EXAONE در شاخه تحقیقات هوش مصنوعی پیشرفته ال جی، توسط یک سیستم هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ، ایجاد شده است و طیف وسیعی از طرح ها و االگوهای متنوع از جمله گل ها و طبیعت، اشکال هندسی و حروف را ارائه می دهد.

بااین دستگاه شما طراح مخصوص طرح های تتوی خود خواهید بود و برای پیاده کردن این طرح ها نیاز به متخصص نخواهید داشت.

هوش مصنوعی مورد استفاده در این اپلیکیشن یک هوش مصنوعی چندوجهی است که به 350 میلیون تصویر، عبارات، ویدیوها و انواع داده های مختلف دسترسی دارد. با ورود کلمات مورد نظر خود در اپلیکیشن می توانید تصاویر مرتبط با آن را در چاپگر تتوی سه بعدی خود داشته باشید.

یکی از سخنگویان LG Household & Health Care اظهار داشت: «ما در حال بررسی استراتژی های نوآورانه برای بهبود تجربه مشتریان هستیم تا این امکان را داشته باشند که طرح های مورد نظر خود را با استفاده از هوش مصنوعی روی قسمت های مختلف بدن خود تتو کنند.»

منبع

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *