خانه/ سبک زندگی / معرفی برترین آرایشگرهای 2023
برترین آرایشگرهای 2023

معرفی برترین آرایشگرهای 2023

آخرین به روز رسانی ۳ بهمن ۱۴۰۲ 0

هرچه پیشتر می رویم سبک های آرایشی متفاوت شده و به سمت سادگی بیشتر یا Natural Beauty تمایل پیدا می کنند. سبک های مدرن مراقبت از پوست برای داشتن زمینه مناسب آرایش شاید از مهم ترین ترندهای زیبایی در سال ۲۰۲۳ بوده اند. بهترین میکاپ آرتیست های جهان که این سبک ها را ابداع و ترویج می کنند نقش مهمی در تغییرات سلیقه زیبایی جهان بر عهده دارند. با ما در زیبر همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به لیستی از آرایشگرهای برتر جهان در سال ۲۰۲۳.

۸ مورد از برترین آرایشگرها در سال ۲۰۲۳

وقتی از برترین ها و بهترین ها صحبت می کنیم، ویژگی هایی که برای سنجش در نظر داریم می تواند خلاقیت و نوآوری باشد یا شهرت. برای سنجیدن بهترین میکاپ آرتیست های دنیا نیز معیاری در دست داریم از استقبال هنرمندان معروف به این متخصصان. البته نباید از این نکته غافل شد که مهارت و خلاقیت کلید شهرت است و بسیاری از این متخصصان با تلاش بسیار به جایگاه امروز خود دست یافته اند.

  1. پت مک گرث Pat McGrath
  2. لیزا الدریج Lisa Eldridge
  3. ماریو ددیوانوویچ Mario Dedivanovic
  4. مری فیلیپس Mary Phillips
  5. سر جان Sir John
  6. سم و نیک چپمن Sam and Nic Chapman
  7. هدی کتان Huda Kattan
  8. ناتاشا دنونا Natasha Denona
  9. اینفو ۱: برترین آرایشگرها در سال ۲۰۲۳
  10. پت مک گرث Pat McGrath
  11. لیزا الدریج Lisa Eldridge
  12. ماریو ددیوانوویچ Mario Dedivanovic
  13. مری فیلیپس Mary Phillips
  14. سر جان Sir John
  15. سم و نیک چپمن Sam and Nic Chapman
  16. هدی کتان Huda Kattan
  17. ناتاشا دنونا Natasha Denona

همچنین بخوانید: راهنمای خرید لوازم آرایشی

1. پت مک گرث Pat McGrath

اگر بتوان یک نام برای عنوان بهترین آرایشگر جهان در نظر گرفت شاید این نام پت مک گرث باشد. پت که در ۱۱ ژوئن ۱۹۷۰ در نورث همپتون انگلستان متولد شد، به دلیل مهارت ها و خلاقیت استثنایی خود در زمینه گریم، به شهرت جهانی دست یافت. اغلب از او به عنوان یکی از تأثیرگذارترین میکاپ آرتیست ها در جهان یاد می شود.

مک گراث با طراحان مد، عکاسان و افراد مشهور زیادی کار کرده است و به دلیل سبک آوانگاردش طرفداران زیادی دارد. مک گراث همچنین خط تولید لوازم آرایشی خود را تأسیس کرده که با نسخه هایی محدود و با کیفیت جز گران ترین لوازم آرایش دنیا به حساب می آید که اولین مشتری آن هنرمندان هستتند. تأثیر پت مک گرث در صنعت زیبایی و مد، جوایز بسیاری برای او به همراه داشته است.

برخی از مشاهیر و سلبریتی هایی که شماره یک لیست برترین آرایشگرها ،پت مک گرث آن ها را آرایش کرده عبارتند از:

  • مدونا
  • ریحانا
  • نائومی کمپل
  • کیم کارداشیان

آرایش پت مک گرث برای مدونا

پت همچنین توانسته لقب دکترای افتخاری از دانشگاه هنر لندن را به دلیل طراحی هنرمندانه میکاپ هایش از آن خود کند.

2. لیزا الدریج Lisa Eldridge

لیزا الدریج یکی دیگر از برترین آرایشگرها در جهان است که توانسته در مدتی کوتاه جای خود را در میان بهترین آرایشگران سال 2023 باز کرده و مشتریان زیادی در میان مشاهیر و سلبریتی ها پیدا کند. لیزا هنرمندی انگلیسی-نیوزلاندی است که ۲۶ اکتبر ۱۹۷۴ در انگلیس به دنیا امده. او بیش از هر چیز با کانال یوتیوب خود جای خود را در دنیای آرایش باز کرد. کانال یوتیوب او با ۲۱۰ میلیون بازدید جز پربازدیدترین کانال های یوتیوب در جهان به شمار می رود.

در میان مشتریان لیزا نام کسانی مثل کیت وینسلت و کندال جنر به چشم می خورد. برخی دیگر از این هنرمندان را با هم مرور می کنیم:

  • کایرا نایتلی
  • نیکول کیدمن
  • ریس ویترسپون
  • جنیفر گارنر
  • ناتالی پورتمن

 آرایش لیزا لدریج برای کیت وینسلت

کار آلدریج با ظرافت و تکیه بر زیبایی طبیعی گره خوره و تلفیقی از شیوه های کلاسیک و مدرن ارائه می دهد که آن را به میکاپ آرتیست پرطرفداری در جهان بدل کرده است.

3. ماریو ددیوانوویچ Mario Dedivanovic

بله جایگاه شماره ۳ لیست برترین میکاپ آرتیست های جهان در سالی که گذشت به مردی آمریکایی متولد مونته نگرو اختصاص دارد. ماریو وقتی ۱۷ سال داشت در فروشگاه لوازم آرایشی سفورا در سمت فروشندگی مشغول به کار شد و چیزی نگذشت که استعداد خود در زمینه میکاپ را به نمایش گذاشت و رویای خود برای تأسیس خط تولید لوازم آرایشی اش را دنبال کرد.

آشنایی او با کیم کارداشیان زمینه های موفقیت او را فراهم کرد به طوری که در سال ۲۰۰۹ مستر کلاس ماریو با موضوع تکنیک های میکاپ طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد و او سرانجام توانست خط تولید لوازم آرایشی خود MAKEUP BY MARIO را نیز به راه اندازد.

آرایش ماریو ددیوانوویچ برای کیم کارداشیان

او کیم کارداشیان و پریانکا چوپرا را در لیست مشتریان همیشگی خود دارد و به کانتورینگ ظریف و راوش های زاویه سازی صورت در راستای زیبایی طبیعی مشهور است.

4. مری فیلیپس Mary Phillips

مری فیلیپس یکی دیگر از چند میکاپ آرتیست برتر جهان و چهارمین نفر در لیست برترین آرایشگرهای سال ۲۰۲۳ است. این میکاپ ارتیست در امریکا متولد شده و عشق به مد و زیبایی را از سنین کودکی از مادرش فرا گرفته است. اولین بار زمانی موفقیت به او رو آورد که کندال جنر میکاپش را برای شرکت در یک پروژه عکاسی به او سپرد و این زمینه ای شد برای همکاری درازمدت کندال و مری که منجر شد با همکاری او با بسیاری از هنرمندان مطرح هالیوود از قبیل:

  • جنیفر لوپز
  • هیلی بیبر
  • پنه لوپه کروز
  • یارا شهیدی
  • ناتالی پورتمن

آرایش مری فیلیپس Mary Phillips برای جنیفر لوپز

تکنیک مری فیلیپس عبارت است از کانتور و هایلایت صورت قبل از زیرسازی آن است که باعث زاویه سازی مناسب خواهد شد. کار مری به دلیل ظرافت طبیعی و استفاده از رنگ های بی عیب و نقص شناخته شده است.

مری علاوه بر همکاری با افراد مشهور، با برندهایی مانند دیور، شانل و لورآل نیز همکاری همکاری کرده و جایزه ستاره نوظهور گروه بین المللی مد برای هنر آرایش را نیز به خود اختصاص داده است.

5. سر جان Sir John

سر جان بارنت که به سر جان معروف است یکی دیگر از میکاپ آرتیست های برتر جهان است که در لیست برترین آرایشگرهای ما جای دارد.

سر جان در ۱۹۸۲ در امریکا به دنیا آمده و از نوجوانی به آرایشگری و میکاپ علاقه مند و آرایشگر مدل های عکاسی شد. نقطه عطف زندگی حرفه ای سر جان زمانی بود که برای میکاپ بیانسه در پنجاه و دومین دوره جوایز گرمی دعوت به کار شد. بعد از این جشن سر جان بدل به میکاپ آرتیست تمام وقت بیانسه شد که راه او را به سرزمین موفقیت باز کرد.

آرایش سر جان Sir John برای سلین دیون

سر جان همچنین برند محصولات آرایش خود را با نام Sir John Beauty پایه گذاری کرده که برندی وگان و دوست دار طبیعت شناخته می شود. این میکاپ آرتیست برجسته که در لیست بهترین آرایشگرهای سال ۲۰۲۳ قرار گرفته علاوه بر بیانسه سابقه همکاری با هنرمندان زیر را نیز دارد.

  • نائومی کمپل
  • سرنا ویلیامز
  • مارگو رابی
  • زندایا
  • سلین دیون

جان برنارد به ابتکار در شیوه های آرایشی و استفاده بی پروا و خلاقانه از رنگ ها در میکاپ معروف است و از طرفداران سرسخت پذیرش تفاوت ها و فاصله گرفتن از استاندارد سازی تک بعدی در حوزه زیبایی است و به همین دلیل در لیست برترین آرایشگرها قرار می گیرد.

6. خواهران چپمن Sam and Nic Chapman

سم و نیک چپمن با کانال یوتیوب خود به نام Pixiwoo راه خود را در میان میکاپ آرتیست های معروف جهان باز کردند. این دو خواهر ۶ سال بعد از تأسیس کانال پیکیسیوو و موفقیت چشمگیر ویدیو های آموزشی توانستند برند آرایشی خود به نام Makeup Revolution را راه اندازی کنند.

سم و نیک مشتاق تبلیغ برای تنوع در صنعت زیبایی هستند وبا برندهایی نظیر Illamasqua و Maybelline برای تولید محصولات متنوعی با انواع طیف رنگ پوست و الگوهای زیبایی همکاری می کنند.

 خواهران چپمن

این دو خواهر به فعالیت های داوطلبانه در موسسات خیریه جهت توانمندسازی زنان نیز اشتغال دارند و شاید به همین علت است که نشریه Cosmopolitan از آن ها به عنوان تاثیرگذارترین زنان در صنعت زیبایی یاد کرده است.

آن ها الهام بخش زنان بسیاری در سراسر جهان برای پذیرش بدن و صورت و در آغوش گرفتن فاکتورهای زیبایی فردی بوده اند.

7. هدی کتان Huda Kattan

هدی کتان بنیانگذار برند معروف Huda Beauty نیز از برترین آرایشگرها در سالی که گذشت محسوب می شود. او در سال ۱۹۸۲ در امریکا به دنیا آمد. پدر و مادر این میکاپ آرتیست عراقی بوده و سال ها قبل از تولد هدی به امریکا مهاجرت کرده اند. هدی و خواهرانش مونا و عالیا هر یک نقش مهمی در پیشبرد برند هدی بیوتی دارند. این میکاپ آرتیست مشهور در حال حاضر با خانواده خود در دبی ساکن است.

او همچنین میکاپ بسیاری از ستاره های هالیوودی نظیر بیانسه و کیم کارداشیان را بر عهده داشته و تعاملی جذاب با خواهران چپ من دارد. هدی کتان به تازگی از سوی مجله فوربز به عنوان میلیونری خودساخته با ثروتی یک میلیارد دلاری اعلام شده است. افراد مشهور میکاپ شده توسط هدی عبارتند از:

  • کیم کارداشیان
  • ریحانا
  • اولیویا وایلد
  • هیلی بیبر
  • بیانسه
  • زندایا
  • دوالیپا

آرایش هدی بیوتی برای بیانسه

هدی به میکاپ های غلیظ و پررنگ و لعاب و طراحی جسورانه میکاپ معروف است و در ایجاد ظاهری جذاب و نمادین مهارت دارد. او اغلب ترکیبی از رنگ های تند و تکنیک های دراماتیک را برای خلق فرمی خاص به کار می گیرد.

8. ناتاشا دنونا Natasha Denona

آخرین جایگاه در لیست برترین آرایشگرهای جهان به ناتاشا دنونا میکاپ آرتیست کروات تعلق دارد. ناتاشا ۲۰ سال است که در حوزه میکاپ با برخی از بزرگترین نام های صنعت مدل از قبیل دیور و ایو سن لورن همکاری می کند و در سال ۲۰۱۶محصولات آرایشی خود را با نام Natasha Denona Cosmetics روانه خط تولید کرده است. او در تمام این سال ها سلبریتی های زیادی را میکاپ کرده که برخی از آن ها عبارتند از:

  • کارلی کلوس
  • بلا حدید
  • سلنا گومز
  • ال فانینگ

ناتاشا الهام بخش بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان بوده و مشتاق خلق متدهای جذاب و نوآورانه است.

سخن آخر

در سال های اخیر الگوهای زیبای به شکلی چشمگیر به سمت زیبایی طبیعی حرکت کرده اند و بیشترین تمرکز در اثار بسیاری از برترین آرایشگرها در جهان روی کیفیت پوست و فوندیشن آرایش و روش های طبیعی به نظر رسیدن آرایش است. محصولات آرایشی نیز هرچه جلوتر می رویم به سمت مواد پایدار و بدون پارابن و دوستدار طبیعت می روند و تمام این دستاوردها برای ما و جهان از اهمیتی ویژه برخوردار است.

سوالات متداول راجب برترین آرایشگرهای 2023

بهترین آرایشگر زن ایران کیست؟

از خانم ها شبنم نظیف، سارا عسگری و مریم رهنما می توان به عنوان بهترین میکاپ آرتیست های تهران و ایران نام برد.

بهترین آرایشگران مردانه دنیا چه کسانی اند؟

ریچارد تیلور، پیت برکیل و برد موندو از معروف ترین ارایشگرهای مردانه جهان هستند.

آیا موسس هدی بیوتی ایرانی است؟

خیر. خانم هدی کتان اصالتأ عراقی است.

آیا بهترین ارایشگرهای جهان در لیست پولدارها هستند؟

بله. برخی از پولدارترین افراد جهان، میکاپ آرتیست هستند.

گرانترین آرایشگرهای دنیا چه کسانی هستند؟

استوارت فیلیپس آرایشگر بریتانیایی گرانترین آرایشگر دنیاست.

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *