خانه/ کسب و کار/ چرا باید از اپلیکیشن زیبر استفاده کنیم؟
دلایل استفاده از اپلیکیشن های نوبت دهی

چرا باید از اپلیکیشن زیبر استفاده کنیم؟

آخرین به روز رسانی ۴ دی ۱۴۰۲ 0

به عنوان یک پاسخ کوتاه به این سوال می توان گفت: استفاده از فناوری های روز برای کسب و کاری مثل آرایشگاه، باید به ساده ترین و کاربردی ترین شکل ممکن خود باشد و زیبر هر آنچه که برای رزرو آنلاین نوبت از آرایشگاه نیاز دارید، برای شما فراهم کرده است. البته تنها، این پاسخ کوتاه، قانع کننده نیست! به همین دلیل در ادامه توضیح می دهیم که چرا زیبر بهترین انتخاب برای مدیریت نوبت های آرایشگاه ها و تمام مراکزی است که خدمات زیبایی را ارائه می کنند. همراه ما بمانید!

مزایای استفاده از برنامه نوبت دهی زیبر برای آرایشگاه ها

زیبر، معتقد است که زندگی بسیار کوتاه تر از آن است که وقت مردم، برای در انتظار بودن گرفتن نوبت تلف شود! تمامی مراکز زیبایی می توانند با ثبت نام در سامانه رزرواسیون نوبت آرایشگاهی زیبر ، برای مشتریان خود امکان گرفتن نوبت آنلاین را فعال کنند و با این کار آن ها را از روش های سنتی مثل گرفتن وقت با تلفن و یا مراجعه حضوری بی نیاز سازند.

با زیبر، دیگر نیازی به دفتر نوبت دهی آرایشگاه خود ندارید و می توانید پس با خیال راحت آن را به دور بیندازید؛ زیرا با استفاده از این اپلیکیشن ساده و جذاب، تمام مراحل نوبت دهی سالن زیبایی شما به صورت خودکار انجام خواهد شد. البته این مورد فقط یکی از مزیت های استفاده از اپلیکیشن زیبر به جای استفاده از سیستم تلفنی نوبت دهی است، در ادامه به طور مفصل مزایای بیشتر این اپلیکیشن را برای مراکز زیبایی بررسی می کنیم:

تمام مراکز می توانند از آن استفاده کنند

زیبر، تفاوتی میان مراکز قائل نشده است و تمام سالن های زیبایی زنانه، آرایشگاه های مردانه و کلینیک های خدمات زیبایی می توانند برای سامان دادن به نوبت دهی خود از آن کمک بگیرند.

نوبت دهی در زمان مشخص

در فضای دیجیتال حضور پررنگ تری خواهید داشت

امروزه، همه افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و تمایل دارند اکثر کارهای خود را به وسیله آن انجام دهند. به لطف اپلیکیشن رزرو تایم زیبر، شما می توانید آرایشگاه خود را در گوشی های هوشمند میلیون ها مشتری به معرض نمایش بگذارید.

وفاداری مشتریان افزایش پیدا می کند

با استفاده از امکان نظر دهی مشتریان در این اپلیکیشن، به راحتی نیازهای آن ها را خواهید شناخت و با درک این نیازها می توانید آن ها را به خود وفادارتر کنید. وفاداری مشتریان قبلی، مشتریان جدید را هم افزایش می دهد.

مشتریانتان نوبتشان را از یاد نخواهند برد

این اپلیکیشن برای مشتریانی که نوبت رزرو کرده اند یک پیامک یادآوری ارسال می کند. با استفاده از زیبر، اجازه نخواهید داد که مشتریان شما تاریخ و حتی ساعت نوبت خود را فراموش کنند.

می توانید از مشتریان خود بیعانه دریافت کنید

با دریافت پیش پرداخت احتمال لغو نوبت مشتری کمتر می شود و به این ترتیب بهتر می توانید زمان آرایشگاه خود را مدیریت کنید. همچنین پرداخت بیعانه به مشتری اطمینان خاطر می دهد که نوبت او قرار نیست بدون برنامه جا به جا و یا کنسل شود.

بهره وری خود را بالاتر خواهید برد

با مدیریت زمان نوبت های مشتریان برای هر کدام از آرایشگرهای سالن می توانید بهره وری کارکنان خود را بالاتر ببرید و به کمک آن درآمد خود را بیشتر کنید.

بیشتر بخوانید:

12 ایده جذب مشتری در آرایشگاه ها

مزیت های اپلیکیشن برای کاربران

البته فقط آرایشگاه ها نیستند که از استفاده از این اپلیکشن بهره مند می شوند، زیبر برای کاربران هم بسیار کاربردی و جذاب است. از مزایای این اپلیکیشن برای مشتریان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیدا کردن همه آرایشگاه های نزدیک

رفت و آمد زمان زیادی را از ما می گیرد. به خصوص اگر در شهری پرترافیک مانند تهران زندگی کنیم. با این ویژگی، کاربران زمان خود را برای رفت و آمد از دست نمی دهند.

استفاده خیلی آسان

کاربران می توانند به راحتی، در این اپلیکیشن ثبت نام کنند، خدمات مورد نظر خود را جستجو کنند و با آرایشگاه ها تعامل داشته باشند. سهولت استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین زیبایی زیبر باعث می شود که کاربران بیشتر از آن استفاده کنند.

فراموش نکردن زمان نوبت

زیبر در صبح روز نوبت، پیامکی را برای کاربران به منظور یادآوری نوبت آن ها ارسال می کند و امکان فراموشی نوبت را برای مشتریان به صفر می رساند. همچنین کاربران می توانند تا ۲۴ ساعت قبل از زمان نوبت خود آن را کنسل نموده و یا آن را تغییر دهند.

اپ نوبت دهی زیبر

فواید مدیریت اینترنتی سالن های زیبایی

مدیریت اینترنتی نوبت دهی و استفاده از اپلیکیشن زیبر، باعث ایجاد یک تمایز برای برد در رقابت تنگاتنگ صنعت آرایشگری می شود. درحال حاضر، هیچ کسب و کار موفقی وجود ندارد که لزوم راضی نگه داشتن مشتری را درک نکند. مدیریت اینترنتی نوبت های کاربران آرایشگاه باعث ایجاد نظم نوبت ها و افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد؛ زیرا استفاده از این شیوه هرج و مرج نوبت دهی دستی را از بین می برد، زمان های خالی مراکز زیبایی مدیریت می شود و به وسیله آن بهتر می توان راهکارهای مشتری مداری را کنترل کرد.

با استفاده از این اپلیکیشن، می توانید تمامی نوبت های گرفته شده آرایشگاه خود را مشاهده کنید، نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین به تعداد گسترده مشتریان نمایش دهید و با ایجاد یک پنل اختصاصی برای هر آرایشگر اجازه دهید کارکنان شما وقت خود را بهتر مدیریت کنند.

زیبر این امکان را برای شما فراهم می کند که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از مشتریان در یک جا جمع کنید و بتوانید یک سیستم ارتباط با مشتری قوی بسازید. در کل مدیریت اینترنتی سالن زیبایی شما باعث می شود تا مشتریان خود را همیشه شاد و راضی ببینید!

امکانات برنامه نوبت دهی آرایشگاه زیبر

زیبر امکانات زیادی را برای کاربران و مراکز زیبایی فراهم کرده است. این اپلیکیشن، با امکانات خود، جامع ترین اپلیکیشن کاربردی است که همه نیازهای شما را پوشش می دهد.

امکان ایجاد ارتباط میان کارکنان آرایشگاه و کاربران

با استفاده از این اپ، کاربران می توانند نظرات خود را برای هر کدام از آرایشگران و یا اپراتورها ثبت کنند. با این ویژگی، ضمن ایجاد ارتباط بیشتر مشتریان با مرکز، کارکنان نیز سعی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان شما خواهند داشت.

نوبت دهی و رزرو آنلاین آرایشگاه

با نصب اپلیکیشن زیبر، مشتریان به صورت ۲۴ ساعته بدون هیچ محدودیتی می توانند رزرو نوبت خود را انجام دهند.

مدیریت کارکنان و آرایشگران

می توانید زمان کاری کارکنان، نوبت های گرفته شده تر آنان و روزهای تعطیل و مرخصی کارکنان را بهتر مدیریت کنید.

امکان مشاهده تقویم کاری آنلاین

با تقویم آنلاین زیبر به راحتی نوبت های رزرو شده را مشاهده و مدیریت نمایید.

امکان مشاهده تقویم کاری آنلاین

پرداخت آنلاین

مشتریان می توانند حتی قبل از انجام خدمات بیعانه یا تمام هزینه آن را پرداخت نمایند.

دریافت اطلاعات مشتریان

تمام آنچه که می خواهید از یک مشتری بدانید، زیبر بدون هیچ دغدغه ای در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکان ثبت تعداد نامحدود خدمات

بدون نگرانی از اتمام ظرفیت، همه خدمات و سرویس های کلینیک و یا آرایشگاه خود را در اپلیکیشن زیبر وارد کنید تا مشتریان بتوانند از آن ها بهره مند گردند.

مدیریت اینترنتی مشتریان

هر مشتری در زیبر، یک پرونده دیجیتالی خواهد داشت! شما می توانید به این پرونده دسترسی داشته باشید، علایق مشتری را بشناسید و بتوانید آن ها را هوشمندانه مدیریت کنید تا وفاداری آن ها را افزایش دهید.

پیام بگذارید
با استفاده از این فرم، با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید. *